Wat doet de vereniging?
Tennisvereniging Wierden heeft zijn thuisbasis op Sportcentrum De Stouwe. Onze club heeft hier de beschikking over 6 eigen gravel buitenbanen en 7 binnenbanen die eigendom zijn van Approach, de exploitant van de sporthal.

Naast zaken als tennislessen en competities organiseert de vereniging ook gezelligheidstoernooien, een wekelijkse toss, diverse jeugdactiviteiten en andere tennis gerelateerde activiteiten.

Voor de jeugd en de beginnende tennisser zijn er leuke starters aanbiedingen.
Zie hiervoor de pagina lid worden.

Voordelen voor u als lid:

• Tijdens het zomerseizoen onbeperkt vrij tennissen op de buitenbanen.
    Bij slecht weer, in overleg met het barpersoneel, gratis uitwijkmogelijkheden naar de binnenbanen (periode 1 april tot 15 september);
  • Veel mogelijkheden voor – en diverse vormen van tennisles;
  • Jeugdleden tot en met 15 jaar die tennisles nemen betalen geen contributie;
  • Het hele jaar vrije inloop op donderdagmiddag van 14.00 tot 16.00 uur, om te tennissen, kennis te maken en te ontmoeten (introducees betalen € 5,-);
  • Tijdens het zomerseizoen op maandagavond vrije inloop van 19:00 tot 21:00 uur, om te tennissen, kennis te maken en te ontmoeten (op de buitenbanen, introducees betalen € 5,-).
  • Een gerenoveerd park met gravelbanen met een gezellig terras en bar;
  • Een groot aanbod van diverse activiteiten;
  • In het winterseizoen diverse, door de vereniging georganiseerde, activiteiten op de binnenbanen;
  • Leden hoeven geen bardiensten te draaien.